Scouting kampeerterrein Schoteroog

Scouting kampeerterrein Schoteroog is een uniek kampeerterrein in Haarlem en is onderdeel van de Scouting Regio Haarlem. Met de fiets ben je in 15 minuten in het centrum van Haarlem. Het terrein is direct gelegen aan het Spaarne en heeft een eigen aanlegsteiger voor vletten. Door het vele groen om het terrein en de ligging aan het Spaarne is het terrein geschikt voor zowel land- als watergroepen. Op het terrein is voldoende ruimte voor tenten en er is een nieuw gebouw met sanitair. Diverse winkels zijn op 5 minuten fiets afstand. Op Schoteroog is geen aparte keuken ruimte of overdekt verblijf waar men kan verblijven. Groepen dienen dit zelf in eigen tent onder te brengen.

Schoteroog beschikt over 2 velden, het Schoterveld en het Spaarneveld. Deze laatste heeft zicht op het water. Het Schoterveld is iets groter. Beide terreinen hebben een eigen kampvuurplaats.

Op het scoutingterrein Schoteroog is Wifi aanwezig. Het beste bereik heb je op het terras voor het sanitair gebouw.

Er is een buitenkeuken beschikbaar op het terrein. Ideaal bij slecht weer.

schoteroog buiten overzicht schoteroog buitenkeuken

Schoteroog in het kort:

• Er zijn 2 velden, Schoterveld (Maximaal ca. 45 personen), Spaarneveld (maximaal ca. 25 personen)

• Vlak bij stad, strand en duinen

• Groene omgeving

• Eigen aanlegsteiger

• Wifi-punt bij centraal terras

• Eigen kampvuurbak op ieder veld

• Grote groene heuvel net buiten het terrein voor sport en spel

• Vlakbij Haarlem en Amsterdam

• Kleinschalig en gezellige terrein

• Nieuw sanitair met 3 toiletten en 2 douches.

• Stroompunten op elk veld.

• Veel privacy

• Een Scoutshop is aanwezig op het terrein (kijk op de site voor openingstijden)

• Met invalide toilet met douche.

• Gebruik van koelkast en vrieskast.

Terrein

schoteroog route
Klik op de kaart voor een vergroting.

schoteroog plattegrond